fredag 3 juni 2011

Dagboksblad fredag 3 junu 2011

Morgonfika, men ingen hundpromenad. Den fick frun gå själv. Jag satt som fastklistrad vid datorn för att fixa bilderna från gårdagen. Runt 250 bilder blev det. Mist två tredjedelar ska bort.
När frun kommit hem från hundpromenaden (den blev inte så lång, för det var så förbannat varmt) åkte vi ut på ärenden. Främst skulle vi köpa parasoller. Det gick bra.
Så småningom åkte vi mot stan för att tillsammans med äldsta dottern köpa henne nya skor. Det gick väl sisådär kan jag säga. Det blev inga skor. Hon hittade inga som passade. Så vi åkte hem istället. Hemkomna åkte så småningom jag och frun för att handla, och sedan hem för att laga middag.

Kvällen spenderades med bildarbete, titta på Så ska det låta, gräva om komposten, hundpromenad, baka en tårtbotten, och slutligen mer bildarbete. Nu är jag nästan igenom alla bilderna, det kommer att landa på runt 65 stycken. När jag är klar är det läggdags.

Inga kommentarer: