söndag 12 juni 2011

Dagboksblad sondag 12 juni 2011

Vaknade tidigt i morse också, och gick upp och satte mig lite framför datorn. Det var ju inte lika varmt som igår, så det var inte så bråttom att komma iväg på hundpromenad. Dock kom vi iväg strax före nio, och det blev en rejäl promenad på en och en halv timme. Sedan hem klippa lite klor på hunden. Bortemot tolv åkte jag för att lämna grejerna jag hade i bilen från gårdagens värvning, så att det kunde värvas även idag. På vägen hem köpte vi lite mer målarfärg och så hem så att frun kunde måla fönster. Jag lagade middagen och lite annat. Och så fikade vi.

Fram på eftermiddagen hade dom liksom värvat klart, och jag åkte för att hämta grejer och köra in dem till stan. Sedan hem för att käka middag, vila lite middag och så iväg på hundpromenad igen. Hem och fika, och nu hamnade jag framför datorn. Jag måste jobba lite (skriva ett mejl till chefen) och sedan ska jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: