torsdag 20 augusti 2009

Dagboksblad torsdag 20 augusti 2009

Tidigt som fan rusade jag upp, för att hinna med TF003 (7-planet från Bromma till Landvetter). I Göteborg hade jag två tunga möten, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen, och dessemellan lunch. Eftersom det, trots den pressade tidplanen, fanns god tid för lunch gick vi lite längre bort och hamnade på Kooperativet. Det var en riktigt bra restaurang. Det märktes direkt att de som jobbade där var kockar och inga bamba-tanter. Dom var stolta över maten dom serverade, och då blir det ofta rätt bra.

När jag kom hem var det middagsdags, och sedan kände jag för en tur till IKEA, så dit åkte vi. Och kom hem ungefär lika tomhänta som vi kom dit. Sedan bakade jag en äpplepaj, vi klippte klor på Ia, och så blev det fika och film, Baskervilles hund. Och sedan sovdags.

Inga kommentarer: