fredag 7 augusti 2009

Årets största jävla missräkning!!

Fan vad jag blir trött på hundfientlighet. Det sista stället jag skulle kunna tänka mig införa hundförbud har gjort det. Dessutom är, eller snarare var, det ett av Österlens absolut bästa fik. MAN FÅR INTE TA IN HUNDAR I MANDELMANNS TRÄDGÅRDAR!!!! Det är väl kändisskapet från TV som stigit Gustav Mandelmann åt huvudet. Men måste han ge sig på oss hundägare??? Som orsak till detta fåneri angav dom sin katt. Tydligen var det "på förekommen anledning" som dom införde detta hundförbud. Fan tro´t. (Eller också är det sant, och då skulle jag vilja se den jävla hundägare i vitögat som genom att låta sin hund jaga Mandelmanns katter totalt har fördärvat mina kommande semestrar på Österlen.)

Jag blir så jävla sur när man inte får ta med sig hundar till vissa ställen. Det är då man är glad att man har en massa hundägande vänner som man kan dela sin frustration med.

2 kommentarer:

Therese sa...

Ja det där känner jag igen. Vissa gånger kan jag förstå men andra gånger gör jag det inte.

Hundblues sa...

Klart att det ibland finns goda skäl, men det är sällsynt. Och det är ju skönt att det finns förstående människor att dela sin frustration med.