tisdag 9 juni 2009

Dagboksblad tisdag 9 juni 2009

Idag har jag fått två lite dystra besked. Vespan blir inte klar före semestern eftersom det tar tid att få fram nödvändiga reservdelar. FAN. Eventuellt får vi nya bilen före midsommar. Bilen är färdigbyggd, den ska bara utrustas enligt min beställning. Och nu visar SAABs ekonomiska problem upp sitt fula tryne. Jag förstår inte allt, men på grund av de ekonomiska problem SAAB har, är det svårt att få till färdigställandet av min bil. Men, som det heter, dom jobbar på det.

Kvällen har ägnats åt hundpromenad, arbete, fika med tittande på det inspelade sista avsnittet av hundcoachen samt mer arbete. Nu ska jag strax gå och lägga mig.

2 kommentarer:

Helena o Tosca sa...

Hur är det för er med utställningar i sommar?
Några på G?

Hundblues sa...

Helena vi har inga utställnignar inplanerade alls. Det är ju lite beroende på hur Ias päls växer ut. Men troligen blir det Radunon i Högbo, och eventuellt Nyköping/Norrköping i augusti. Har du några tankar?