tisdag 23 juni 2009

Dagboksblad måndag 22 juni 2009

Första riktiga semesterdagen. Det har vi firat ordentligt genom att arbeta i trädgården. I alla fall frun. Jag har legat i hammocken en del. Någon måste ju hålla igång den också, så den inte rostar ihop. På eftermiddagen åkte jag ut till Tollare folkhögskola (en av IOGT-NTO:s folkhögskolor) för att tillsammans med de andra ombuden och suppleanterna från Stockholm till IOGT-NTO:s kongress, diskutera motioner och förslag och hur vi ska förhålla oss till dem. Jag är ju bara andre suppleant, så jag kommer nog inte att behöva tjänstgöra speciellt mycket under kongressen. Det var trevligt att vara på Tollare och trevligt att träffa lite IOGT-NTO:are och prata nykterhet. Sedan åkte jag hemåt, och så blev det lite fika och nu är det läggdags.

Inga kommentarer: