onsdag 17 juni 2009

Dagboksblad onsdag 17 juni 2009

Upp tidigt som fan för at åka till Göteborg, och sedan hem ganska tidigt, för när resan bokades planerade jag för att närvara vid en 85-årsuppvaktning. Men sedan hade uppvaktningen tidigarelagts så jag kunde ändå inte vara med. Men det var skönt att komma hem tidigt. Efter middagen åkte vi till ett närliggande slott och lät Ia bada i den närliggande sjön. När Ia var färdigbadad åkte vi en liten bit och fikade på ett kafé som hålls öppet sommartid av en av frikyrkorna i kommunen. Trevligt var det. Sedan blev det hundpromenad, och så åkte vi hem och promenerade lite till.

Hemkomna från promenaden satte jag mig med nya datorn och försökte få ordning på alla Windowsuppdateringar som jag tidigare inte lyckats med, och sepåfan, nu fungerade det. Så nu är den nya datorn färdig att börja användas. Ska bara installera nödvändiga program och så.

Kvällsfika och sedan i princip läggdags, vad mer kan man begära av en onsdag i juni. (Skulle väl vara en ny bil då.)

2 kommentarer:

Karin sa...

Önskar er en Glad & trevlig Midsommar !!

Kramen

Hundblues sa...

Och vi önskar naturligtvis er det samma, inklusive en förhoppning om anständigt väder.