onsdag 10 juni 2009

Dagboksblad onsdag 10 juni 2009

Ja sa i måndags till frun att det känns inte som vanligt. Vanligtvis brukar jag veckorna före semestern ha jävligt mycket att gör Na på jobbet, och jag brukar bli lite stressad. Men jag tyckte inte det kändes så i år. Tyckte alltså, men det tycker jag inte längre. Nu är det för jävligt. Jag hinner fan inte med någonting.

Dagen har varit så full med möten och annat, så jag har inte hunnit tänka. Dock kom jag ihåg att jag lovat åka till äldsta dotterns skola för att hämta lite grejer som hon ville ha hemkört för det hade varit ganska knepigt att ta på bussen. När jag är på väg dit ringer frun och undrar hur dags vi ska träffas. Då kom jag ihåg att vi hade bestämt att vi skulle åka till stan för att köpa studentpresent. Nåväl, det var väl ingen omöjlighet, jag hämtar grejerna på skolan och sedan åker jag till stan. När jag kommer till skolan kom jag ihåg att jag tidigare lovat att köra dottern hem efter skolan, vilket alltså inte är görligt eftersom jag skulle träffa frun i stan. Snacka om att röra till det för sig.

Eftersom vi inte hittade allt vi ville ha i stan, bestämde vi att vi efter middagen åker och köper det saknade i ett närliggande köpcentrum. När vi är nästan hemma kommer jag ihåg att jag har styrelsemöte i IOGT-NTO på kvällen, och således inte kan åka och handla med frun. Inge bra. Väl hemkommen från styrelsemötet blir det te och sedan läggdags.

Inga kommentarer: