fredag 26 september 2008

Dagboksblad 26 septeber 2008

Fan vad jag är trött. När vi skulle åka och fredagshandla när jag kom från jobbet somnade jag i bilen. Vi har väl 10 minuters bilväg till affären. Tur att jag inte körde. Efter middagen somnade jag igen, men vaknade lagom till liv till Doobidoo. Sedan slötittade vi lite mer på TV, och nu har jag hamnat framför datorn, men ska strax lägga mig. Ska bara kontrollera vad äldsta dottern håller på med. Hon är i stan med kamrater på någon jävla klubb, och jag lovar och dom inte bara dricker sockerdricka där. Men eftersom hon är vice ordförande i en UNF (Ungdomens NykterhetsFörbund)-förening känner jag föga oro för i vilket tillstånd hon kommer hem. Dessutom är hon över 18. Fast det tar jag i och för sig ingen hänsyn till, vare sig i tankar eller handlingar.

Inga kommentarer: