måndag 22 september 2008

Dagboksblad 22 september 2008

Kors i taket, jag tog inte med mig datorn hem från jobbet. Kände inte att jag behövde det. Lite synd i och för sig, för nu har jag fått även den att fungera i mitt trådlösa nätverk här hemma. Så i stället för att jobba i kväll har vi tittat på Mannen som tror han kan tala med hundar. Fast efter jobbet åkte jag till stan för att köpa en bok. Dubbelt nöje, både möjlighet att köra Vespa och att få en ny bra bok. När jag kom hem åt vi middag och sedan var det mer eller mindre dags för hund-TV. Nu ska jag sitta och leka lite med datorn, sedan är det nog läggdags.

Andra veckan med löpande hund började lika bra som förra. Dvs ett barn som börjar sent och ett som slutar tidigt. Morgondagen kommer också fungera på ungefär samma sätt, sedan blir det till att börja pussla lite igen. Men det löser vi då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska jag säga igen att jag tycker det är så skönt med kastrerad hund?
Nej, jag avstår...det drar igång såna diskussioner annars ;)

Lycka till med pusslandet!

Hundblues sa...

Att det är skönt med kastrerad hund kan man väl säga. Ur just denna aspekt är det väldigt svårt att säga emot dig. Den känsliga frågan är ju om det är rätt att kastrera en hund över huvud taget, så det ämnet ska vi nog undvika.