torsdag 28 oktober 2010

Dagboksblad torsdag 28 oktober 2010

En intressant dag på det hela taget. Har hållit kurs i riskhantering för ett gäng mekanik- och klimatdesigners på jobbet. Har diskuterat löneförslag med min medförhandlare inför förhandling nästa vecka. Har sovit mig igenom ett möte som handlade om hur man organiserar projekt för mjukvaruutveckling. Och har åter träffat frun, som oskadd har återvänt från sin tjänsteresa till Polen. Vi har också handlat, promenerat hund och fikat. Dessutom har jag hunnit med att förbereda en kurs i riskhantering, som jag ska hålla i morgon. Förberedelserna från igår är inte användbara, eftersom morgondagens kurs vänder sig till projektledare, och den kursen jag höll idag vände sig till konstruktörer.

Dessutom är klockan så lite så jag hinner gå och lägga mig i anständig tid, vilket inte hör till vanligheterna.

Inga kommentarer: