tisdag 26 oktober 2010

Dagboksblad tisdag 26 oktober 2010

Upp tidigt som fan, åka till dagis med hund och sedan till jobbet. I helgen köpte jag ju en kamera för att alltid kunna vara redo för ett foto. Självklart hade jag kameran med till jobbet, men blev det några bilder på den underbara soluppgången med dimma över fälten? Nix, för jag hade inte tid att stanna bilen på väg till jobbet. Jag hade möten som jag var tvungen att vara i tid till. (jävla elände)

Efter jobbet till hunddagis och hämta hund. Åka hem, slänga in hunden och sedan åka till styrelsemöte i ordenssällskapet. Hemkom vid halvelva-tiden, och då var jag tvungen att öva inför framträdandet på onsdagens möte i IOGT-NTO. Spelade gitarr, sjöng och spelade dragspel. Tur att man inte bor i lägenhet. Tidig sänggång blev det i alla fall inte.

5 kommentarer:

Lena sa...

Trevligt att se att du är "still going stong" och skriver din dagbok!

Länge sedan jag skrev här så du kanske inte minns mig?

Ha det fint i alla fall!

Kollar in ditt liv ibland :)

Lena sa...

Fast det var väl skit det samma att jag sa något inser jag nu när jag inte bara läste det du skrivit utan även kommentarerna till det. Det sista var från Avataria och där skriver du ändå att du mest för dagboksanteckningar och man förstår att du inte är så intresserad av att bli läst.

Ha det bäst!

Hundblues sa...

Hej,
Klart jag kommer ihåg dig, men jag har supit bort din bloggadress. Men nu har jag den igen :)

Jag måste ha uttryckt mig otydligt i svaret till Avatarias kommentar. Det är inte alls så att jag inte vill bli läst. Det jag menade var att eftersom jag egentligen inte skriver något annat än minnesanteckningar så är det förvånande att någon över huvud taget orkar läsa det jag skriver. Men om det händer blir jag väldigt glad. Såklart. Så du är självklart välkommen att läsa hur mycket som helst, och kommentera också såklart. Nu ska jag gå till din blogg och läsa lite.

Lena sa...

Åh, vad du ljuger! Supit bort min adress? Jo men, eller hur! Jag vet ju att du är nykterist ;)
Du har kvar din humor hör jag och det tycker man om! Härligt!

Vi hörs :)

Hundblues sa...

Okej, slarvat bort då :-)