onsdag 20 oktober 2010

Dagboksblad onsdag 20 oktober 2010

Även denna dag slapp jag sitta sysslolös på jobbet. Mellan 9 och 5 hade vi ett strategimöte inklusive workshops. Dessutom satt jag i löneförhandlingar mellan 1 och 4 så jag missade en del av workshoparna. När man sitter och förhandlar som fackligt förtroendevald blir man ibland häpen över hur jävla korkat en den chefer hanterar lönesättning. Tur att vi i facket finns!

Kvällen ägnades åt restaurangbesök tillsammans med kollegorna från strategimötet. Vi käkade på en italiensk restaurang. Dessvärre inte vår favoritrestaurang. Den hade garanterat varit bättre. Men maten gick ner utan bedövning. Sedan hämtade jag frun som läst italienska i stan och så åkte vi hem. Jag har promenerat hund, och innan jag lägger mig återstår att uppdatera ordenssällskapets hemsida med bilder och lite text från gårdagens möte. Troligen blir jag inte klar före klockan 1 i natt, men sådant händer.

Inga kommentarer: