onsdag 27 oktober 2010

Dagboksblad onsdag 27 oktober 2010

Även denna dag hade jag att lämna hund innan jag åkte till jobbet. Förmiddagen ägnades som vanligt på onsdagar, åt ledningsgruppsmöte, och eftermiddagen åt löneförhandlingar. Sedan begav jag mig till bilverkstaden för att hämta ut bilen som varit på plåtreparation de senaste två veckorna. Det var väldigt skönt att få köra Saab igen, efter att ha harvat runt i en jävla Opel. Därefter till hunddagis och så hem för att käka middag, packa in två gitarrer, dragspel, gitarrförstärkare, notställ och annat jox i bilen, för att åka till IOGT-NTO-mötet där jag och min far förväntades underhålla på temat Gitarr, och så lite dragharmonika. Jag tror vi levde upp till förväntningarna.

När jag kom hem vid halv tio regnade det och hunden var promenadsugen. En halvtimme senare var hunden och jag ganska blöta och rätt nöjda med att komma in igen. Då åsterstod för mig bara att förbereda morgonens kurs i riskhantering som jag ska hålla för delar av vår personal. Nu är det gjort, och det är godnatt-dags

1 kommentar:

Therese sa...

Ja god natt då....Eller god morgon :P Passar på att önska en trevlig helg ;)