tisdag 12 oktober 2010

Dagboksblad tisdag 12 oktober 2010

Började dagen med att lämna hunden på dagis. Sedan lämnade jag bilen på verkstad och så hämtade jag ut hyrbil. Och så full fart till jobbet. En givande förmiddag med flera goda samtal med min personal. Sedan en givande lunch med raggmunk och stekt fläsk. Och så en eftermiddag med några givande samtal med andra arbetskamrater, och så hemfärd. Hemma bytte jag om till Enkel högtidsdräkt, varmed förstås svart kostym, svarta skor, svarta strumpor, svart fluga och vit skjorta. Allt i enlighet med kraven på klädsel för att närvara på ett ordensmöte. Sedan in till stan och så möte. Ett mycket trevligt möte då jag både fick vara ordförande under styrelsevalen och hålla tal. Vad mer kan man önska.

Nu är jag hemkommen, har kokat lite kaffe och ska nog förskjunka i TV-soffan och titta lite på Djurpolisen på Animal Planet.

Inga kommentarer: