torsdag 9 september 2010

Dagboksblad torsdag 9 september 2010

Fortfarande är det ganska lugnt på jobbet. Är det något jag missat? Har jag blivit petad från mitt jobb så ingen längre vill tala med mig, men jag själv inte har förstått det? Idag åt jag lunch med en kurskamrat från fotokursen. När vi samtalade under kurstillfällena kom vi fram till att vi jobbar på samma företag på ungefär samma ställe, men uppenbarligen har vi inte speciellt mycke med varandra personligen att göra. Dock hade våra olika verksamheter mycket samröre. Det blev en mycket trevlig lunch med en massa prat om foto och bilder och en hel del annat.

Arbetsdagen avslutades med ett möte med en konsultleverantör, och därefter bjöd dom på middag. Den åts på Hägerstalunds Värdshus, ett ställe som jag hade höga tankar om när det gällde mat. Det har jag inte längre. Den usla oxfilén jag fick var tunn och uschlig och totalt sönderstekt. Och tillbehören imponerade inte alls.

Väl hemma gjorde jag i princip ingenting förutom att gå ut med hunden och titta lite på TV. Sedan läggdags.

Inga kommentarer: