fredag 10 september 2010

Dagboksblad fredag 10 september 2010

Veckans sista arbetsdag överlevde jag utan problem. Strax efter fem rullade jag in med Vespan på gårdsplanen hemmavid. Efter en snabb middag begav vi oss iväg till fotografiska muséet. Jag ville gärna se utställningen med Annie Leibovitz innan dom plockade ner den. Och den var mäktig. Och nästan lite för mycket. Man klarar inte av att smälta så himla mycket bilder på en och samma kväll. Men det var roligt. Dock kan jag meddela att museets kafé måste betraktas som ett jävla bottennapp. Utöver Annie Leibovitz fanns det även bilder av Pieter Ten Hoopen och Sandy Skoglund. Av den sistnämnde fanns en bild som verkligen föll frun i smaken. Klicka här och titta på den bilden. Sedan åkte vi hem.

Hemkommen var det läge för en hundpromenad, och sedan tittade vi på elfte timmen, och sen somnade jag i soffan. Nu har jag vaknat till igen och ska mecka lite bilder innan det blir läggdags.

Inga kommentarer: