torsdag 16 september 2010

Dagboksblad torsdag 16 september 2010

Hundens löpande innebar att jag fick ta en sväng hem på lunchen för att kissa hund. Det går, men det är lite jobbigt. Efter jobbet var det som sagt föräldramöte. Om det har jag redan skrivit så det räcker, så det gör jag inte mer. Efter föräldramötet åkte jag och handlade, eftersom jag ansvarar för fikat på jobbet i morgon. Hemkommen drog jag ihop en Tiramisu. Jag har varit lite skeptisk till att baka en sådan eftersom vi har en äkta italienare på jobbet, men den tiramisu hon bjöd på för en tid sedan var inte märkvärdig. Det var tråkigare än min, så i morgon ska jag visa var skåpet ska stå.

Kvällen har också ägnats åt att jobba lite. Det är lönesättningstider, så jag måste hitta på ett sätt att fördela ingenting så att alla blir lite nöjda, eller lika missnöjda. Nu ska jag bara fixa lite grejer åt IOGT-NTO-föreningen innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: