söndag 2 maj 2010

Nu är det inte roligt längre

Som jag skrev i torsdags är det två personer som uppmanat mig att söka nytt jobb. Två personer som uppenbarligen vill ha mig som chef. När jag nyss loggade in på jobbet för att läsa lite mejl (ja, jag vet att det är söndagskväll och det finns viktigare saker än läsa jobbmejl), hade jag fått ett mejl där ytterligare en person från samma enhet uppmanade mig att söka det jobbet. Nu är det tre som vill ha mig som chef. Fan, jag är inte säker på att jag vill ha det jobbet. Det är för svårt för mig.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ja, om du frågar mig (vilket du ju iofs inte gör), så tycker jag (av rent egoistiska skäl då förstås)absolut inte att du skall ta det där jobbet!!

Hundblues sa...

Tack, det var vänligt sagt. Näe, jag har inte frågat dig. Än. Men jag kanske gör det. För din åsikt är inte alldeles oväsentlig.