fredag 21 maj 2010

Dagboksblad fredag 21 maj 2010

Det var en mötestät förmiddag på jobbet, men efter lunch hade jag faktiskt tid att jobba lite. Jobbet bestod främst av att höra en av mina projektledare gnälla på hur illa det fungerar med materialhantering i projekten. Mitt jobb som chef är ju bland annat att få höra om allt elände, så det var helt OK. Efter fredagsfikat kunde jag jobba någon timme i lugn och ro innan jag åkte hem.

Kvällen var vikt åt umgänge med en av mina bästa vänner. Vi hade bestämt att gå ut på Magic Bar och käka och titta på trolleri. Det visade sig vara väldigt bra mat, och under stundom väldigt bra underhållning ockås. Alla magikerna höll väl inte riktigt hög klass, men det var väldigt trevlig. Och en fantastisk idé, detta med Magic Bar. En restaurang med dels bordstrolleri medan man äter, och sedan en scenshow efteråt. Hur trevligt som helst. Efter föreställningen tog vi en liten promenad genom det vårkvällsljumma Stockholm och sedan åkte jag hem. Hemkommen tog jag en hundpromenad genom den vårkvällsljumma byn, och nu är det minst sagt läggdags.

Inga kommentarer: