torsdag 27 maj 2010

Dagboksblad torsdag 27 maj 2010

Ingen bra start på dagen. Jag hade kallat till möte redan klockan 8 i morse. Jag begriper inte varför, för morgonmöten är inte direkt min bästa gren. Jag kom försent och var allmänt oförberedd, men det var jag turligt nog inte ensam om. För första gången på hela veckan hade jag tid att sitta vid mitt skrivbord en längre stund än tio minuter. Det var skönt.

Hemkommen käkade vi middag, jag satte mig att arbeta lite, tog en hundpromenad, och nu har jag kommit hem. Somliga i familjen tittar på något som visst heter eurovisionsongcontes eller nåt sånt. Själv skiter jag högaktningsfullt i det. Det är väl fika dags snart, och jag tänker inte sitta och jobba halva natten som jag gjort tidigare i veckan utan jag tänker lägga mig rätt snart.

Inga kommentarer: