tisdag 10 maj 2011

Dagboksblad tisdag 10 maj 2011

En heldag med ledningsgruppen. Vi hade att fundera på hur vi utan att öka våra resuresr ska klara av att göra allt det som omvärlden förväntar sig att vi ska göra. Det gick väl sisådär, men vi blev i alla fall klara.

Efter jobbet åkte jag hem och käkade middag. När jag efter middagen höll på att plocka fram datorn ringde min far och frågade om jag "var på gång". Vad då på gång?????????????????? Jag begrep ingenting. Men så insåg jag att det var ordenstisdag, och vi hade ordensmöte, och jag dessutom lovat att komma och fotografera en massa folk före mötet. Jag hade tydligen lovat vara där klockan 6, och klockan var kvart över sex. Kändes lite svårt att hinna, men jag bytte raskt om till ordensmässiga kläder (enkel högtidsdräkt) och drog järnet till stan. Klockan sju började jag rigga upp kameran, tog en massa bilder och sedan hade vi ordensmöte.

Runt halv elva kom jag hem igen och kunde påbörja kvällsskiftet åt jobbet. Jag har kommit halvvägs, och får således sitta här ett bra tag till.

Inga kommentarer: