fredag 13 maj 2011

Dagboksblad fredag 13 maj 2011

Trots att jag var förbannat trött igår kväll vaknade jag och kom upp osedvanligt tidigt i morse. Vete fan hur det gick till. Och ännu märkligare var att jag kom tidigt till jobbet också. Till mitt nya rum.

Den på fredagsmornarna vanliga MBL-förhandlingen gick som planerat och jag har från och med måndag en ny chef under mig. Och vilken chef sedan. Det kan bli hur bra som helst. Sedan trillade mötena på under dagen, och hade jag inte varit fräck nog (man kanske inte får vara så fräck, men det struntar jag i) hade jag inte fått fredagsfika med min personal. Jag prioriterade fikat framför ett möte. (Ledsen Calle, men så prioriterar jag.)

När jag kom hem efter jobbet var jag totalt förbannat utslagen och trött. Trots detta åkte vi och handlade lite middagsmat, som vi sedan käkade. Och därefter vilade jag middag på soffan i drygt två timmar. Sen blev det dags för kvällsfika och så ska det låta. Nu har jag hållit på lite med bilder jag tog i tisdags, och det drar så smått ihop sig till läggdgags.

Inga kommentarer: