fredag 20 maj 2011

Dagboksblad fredag 20 maj 2011

Jävligt trött var jag på morgonen, och bestämde mig för att sätta min plan från gårdagen i verket. Dvs åka till jobbet för att skriva en platsannons till den vakanta tjänst jag har. Sedan käka lunch med en arbetskamrat och därefter åka hem och vila. Ungefär så blev det också. Platsannonsen fick jag inte klar, för jag blev under förmiddagen oupphörligt "störd" av medarbetare och mejl som jag var tvungen att hantera. Men efter den trevliga lunchen åkte jag ändå hem för att ta det lungt. Vilket jag också gjorde.
När frun kom hem åkte vi och handlade och lagade sedan middag. Därefter tillbringade jag resten av kvällen i TV-soffan. Mestadels sovandes. Men turligt nog vaknade jag till Så ska det låta. Och i princip gick jag och la mig därefter.

Inga kommentarer: