måndag 15 februari 2010

Jag har köpt en tågbana till mina barn

Pappor som köper en bilbana till sin 1-årige son i julklapp har man ju hört talas om. Och även liknande saker. Genom att betrakta vad jag just köpt skulle man kunna tro att jag gjort något liknande. Jag har köpt MIDI-keyboard och programvara för att göra musik på datorn (PRO TOOLS) till yngsta dottern, och det är väl verkligen något som jag vill ha själv. Men faktum är att det är hon som önskat sig detta för att kunna göra samma sak hemma som hon lär sig i skolan när det gäller att redigera musik och skapa egen musik. Jag hittade det väldigt billigt på Media Markt, och kunde inte låta bli att köpa det. Nu ska vi göra musik tillsammans. Ska bara installera eländet på en dator först. Det får dock bli en senare fråga. Hinner inte detta ikväll.

Inga kommentarer: