torsdag 4 februari 2010

Dagboksblad torsdag 4 februari 2010

Av någon anledning blev jag kvar ganska länge på jobbet (jag hade väl roligt), och när jag kom hem kom jag ihåg att jag borde åka och hämta ett paket som kommit. För att kunna titta på Animal Planet har vi varit tvungna att skaffa en digitalbox från Boxer. Den första februari utökade Boxer utbudet med flera nya kanaler. Men för säkerhets skull sänds de i jpeg4-format, och min knappt två år gamla box är inte förberedd för det. Jävligt ynkligt att man för två år sedan sålde boxar som inte var framtidssäkrare än 1,5 år. Således har jag varit tvungen att köpa en ny box, och den hade nu kommit med posten.

Sedan var det dags att gå över till en granne eftersom vi bägge sitter i valberedningen för villaägarföreningen, och vi hade en del att resonera kring. När detta var gjort gick jag hem och installerade digitalboxen, satt en stund framför datorn, och sedan var det läggdags.

Inga kommentarer: