torsdag 18 februari 2010

Dagboksblad torsdag 18 februari 2010

Någon som tror att jag la mig tidigt igår kväll? I helvete heller, jag fastnade framför datorn (jävla musikprogram). Börjar få lite kläm på det nu.

Efter en hemsk dag på jobbet med möten i princip hela dagen, kände jag inte för att laga middag. Och det gjorde ingen annan heller. Därför bestämde frun och jag oss för att åka till stan och käka middag på den italienska restaurangen La Buchetto. Jävligt gott var det. Yngsta dottern tyckte inte dom hade så rolig mat, och så var hon tvungen att plugga så hon följde inte med.

Hemkommen satte jag mig vid datorn och ett visst musikprogram. Och nu börjar det ta sig. Lyckades knåpa ihop en låt med både färdiga loopar och egna pålägg i form av piano och orgel. Och nu kan man med gott samvete lägga sig.

Inga kommentarer: