onsdag 10 februari 2010

Dagboksblad onsdag 10 februari 2010

Denna onsdag hade jag inget IOGT-NTO-möte. Det har varit en väldigt konstig vecka. Inga möten över huvud taget. Tur var väl det idag, för jag hade fått den stora äran att hämta hunden eftersom frun skulle på kurs i italienska. Hemkommen lagade jag mat, röjde köket och gick på kvällspromenad med Ia. Himla roligt att promenera med hund, bara man väl kommer ut. Hemkommen från hundpromenaden påbörajde jag nattskiftet. Jag hade att till allra senast i morgon klockan 11 få färdigt ett utkast till et utbildning i riskhantering. Lämpligen hade jag den klar redan för en vecka sedan så att andra i arbetsgruppen jag ingår i, hade haft en chans att läsa igenom den före morgondagens möte klockan 11. Men nu var det inte så. Hela kvällen har ägnats åt denna utbildning, och nu är det fanimej läggdags.

Inga kommentarer: