torsdag 24 september 2009

Dagboksblad torsdag 24 september 2009

Fortfarande känns det som jag en omåttlig engergi när jag kommer till jobbet. Vete fan vad det är för fas jag gått in i. Som en följd av detta fick jag återigen en massa bra saker gjorda på jobbet. Eller snarare hemma. Jag arbetade hemifrån till bortemot halv elva, för att Ia inte skulle behöva vara ensam så mycket. "Arbeta hemifrån" betyder även promenera med hunden, så det gjorde jag. Mellan 11 och två var jag på jobbet. Käkade lunch och hade lite möten. Sedan åkte jag hem igen, promenerade hund och satt sedan i telefonmöte i två timmar. Därefter var det dags att laga middag, så det gjorde jag.

Kvällen ägnades åt ett möte inför Världens barninsamlingen i vår kommun. När jag kom hem var det fika, lite jobb framför daton, och så läggdags.

Inga kommentarer: