söndag 16 november 2008

Dagboksblad 16 november 2008

I morse drog vi benet till fotomässan, jag och äldsta dottern alltså. Vi hinner dit precis till när dom öppnade. En riktigt trevlig mässa måste jag säga. Inte alls bara en mässa för teknikidoter. En mässa med massa spännande föredrag och inte minst en himla massa bilder. Fast återigen (om jag nu skrivit det förrut), jag känner mig berörd av Jan Töves bilder på en gubbe utanför en nedlagd bensinmack i Nitta (utanför Borås) än Serkan Günes bild på en giraff i afrika i motljus. Faktum är att jag skiter fullständigt i Serkan Günes biler av vilda djur, över huvud taget.

När vi kom hem från fotomässan möttes vi av två lagottos i hallen. Vi hade besök av Tristan och Hannah. Dom hade tillsammans med frun och Ia gått en stärkande promenad i det härliga vädret på Järvafältet, och sedan åkt hem till oss för att dricka varm choklad och äta rostat bröd.

Efter middagen bakade jag bröd, så kvällen kunde avslutas med te och nybakat bröd på sängen.

Inga kommentarer: