tisdag 11 november 2008

Dagboksblad 11 november 2008

Efter en lugn förmiddag på jobbet brakade helvetet löst. Efter ett två timmar långt möte var jag fullständigt utmattad. Ett ganska intensivt möte med andra ord.

Bortemot sex kom jag emellertid hem och käkade middag. Sedan försökte jag gå och lägga mig i soffan, men kände det tvunget att sätta mig vid datorn och jobba ytterligare en stund. Sedan blev det fika, och uppenbarligen har familjen läst min blogg för något skamsna lämnade dom över en försenad farsdagspresent: Dom kallar oss Tratten och Finkel med Peter Settman och Fredde Granberg. Svensk film när den är som bäst.

För att runda av kvällen har jag just badat bastu och ämnar nu gå och lägga mig, emedan taxin som ska ta mig till Bromma flygplats kommer klockan sex i morgon bitti. (Hoppas jag. Jag ska just beställa den.)

Inga kommentarer: