måndag 10 november 2008

Dagboksblad 10 november 2008

Och så har det varit en sån där jobbig dag igen. Jag har knappt hunnit med att andas på jobbet. Efter jobbet, hem en kort sväng för att sedan åka på ordenmöte. När jag kommit hem efter det tittade jag och frun på de inspelade hundprogrammen från i kväll. Alltid lika intressant att titta på, och jag är fortfarande säker på att jag inte tror p Cesar Millans metoder. Den nya svenska hundcoachen vet jag inte riktigt vad jag tycker om.

Nu har jag lite jobb att göra, sedan är det läggdags.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är säkert inte ensam om att titta på dessa program. De har sin tjusning oavsett vad man tycker om deras filosofi. Jag vet i alla fall en till...

Hundblues sa...

Yvonne, det var skönt att höra.

Anonym sa...

Jo så är det...man tittar men behöver ju inte gilla metoderna!

Jag lovar att ringa så fort jag vunnit och det blir dax att komma och spela Gitarr och sjunga....Eller varför inte göra det på ngn av sommarutställningarna?? ;)

Hundblues sa...

Jasså Tessan, du är också en sån där "smygtittare".

Gitarr på sommarutställningarna? Nog för att jag inte tar speciellt allvarligt på tävlingsmomentet, och nog för att det är ganska avspänt runt lagottoringen, men någonstans där går det nog en gräns. Det skulle väl vara om du var med och sjöng då.