torsdag 20 oktober 2011

Dagboksblad torsdag 20 oktober 2011

Dagen började bra. Tandläkarbesök för bortoperation av visdomstand. Det är inget jag kan rekomendera. Det är inte ens skönt efteråt (som bastubad, löpning eller hundpromenader i gråkallt regn kan vara). Uppenbarligen ingen lätt operation, det tog 45 minuter av kirurgiskt ingrepp innan det var klart.


Så länge bedövningen satt kvar var det lungt. Sedan blev det inte lika lungt, men faktum är att de små pillren jag fick av tandläkaren gjorde rätt stor nytta. Jag jobbade hemifrån på förmiddagen, men på eftermiddagen gjorde jag i princip ingenting. Kvällen har i stort ägnats åt att sova. Jag vet inte om tröttheten beror på mycket arbete och lite sömn eller om det är sviterna efter operationen, men trött är jag. Och sova tänker jag göra .

Inga kommentarer: