måndag 31 oktober 2011

Dagboksblad måndag 31 oktober 2011

Visst, vintertid, men stiger man upp klockan 6 är det likförbannat mörkt. Dock lite ljusar när man åker till jobbet. Ett möte mellan 10 och 12 blev inställt, och vips var min dag nästan anständig. Jag har arbetat med budgeten för nästa år, otroligt intressant. Eller så. Av någon konstig anledning blev jag sittande till en stund efter sex, men sedan åkte jag hem. Hemkommen fick jag den stora äran att laga middag. Det blev rätt bra om man säger så.

Efter middagen sov jag densamma och sedan kammade jag lite hund. En hundpromenad klarades också av innan det blev dags för kvällsfika. Till det tittade vi på fredagens avsnitt av Doobido. Nu återstår såvitt jag kan förstå inte så mycket mer än att gå och lägga sig, så det tänker jag göra.

Inga kommentarer: