onsdag 19 oktober 2011

Dagboksblad onsdag 19 oktober 2011

Somnade alldeles för sent i morse och vaknade alldeles för tidigt. "Hotell-frukost" med ägg och bacon är inte helt fel. Vi konfererade fram till klockan 12, sedan åkte jag hem och rastade hunden, och åkte därefter till jobbet. Satt i möten fram till kl 5, sedan var det fest på jobbet. Inflyttningsfest kallade vi det för, eftersom vi flyttat in i ett annat hus, och verksamhet som tidigare varit utspridd är numer samlad i samma hus. Därför kallade vi kvällens evenemang för inflyttningsfest. Jag orkade inte vara kvar speciellt länge. Dessutom måste jag hem och arbeta. Känns kanske inte som helt rätt prioritering när man redan är trött av att ha jobbat för mycket. Men det blir inte bättre om jag inte städar undan, så det ska jag göra. Först ska jag bara läsa in alla bilder jag tagit på festen. Jag var ju inte kvar så länge så några skandalbilder blev det inte, men det blev nog en eller annan bild som kanske duger att visa.


Jag skulle säkert behöva sitta fram till halv1 eller nåt sånt även i kväll, men det kommer jag inte att orka. Det är inte hälsosamt. Nu till fotolabbet.

Inga kommentarer: