torsdag 17 mars 2011

Dagboksblad torsdag 17 mars 2011

Äntligen en någorlunda mötesfri dag på jobbet. Lyckades få en hel massa gjort.

Dagen till ära var det fest på jobbet. Vi var väl dryga tusentalet personer som hade samlats till fest. Ett utmärkt tillfälle att prova vad den nya kameran gick för. Så det tillfället försummade jag inte. Med rätt sällksap blir den tråkigaste fest rolig. Nu vill jag inte säga att den här festen var tråkig, men rätt sällskap hade jag. Och det blev verkligen trevligt. Och en hel del bilder tagna. I runda slängar 233 stycken. En snabb titt i datorn när jag kom hem indikerade en hel del bra bilder. I alla fall rent tekniskt. Vilket ju liksom var meningen. Det kommer nog ta en stund att gå igenom alla bilderna, men det är OK.

Som tur var blev jag hämtad av frun, så jag slapp ta bussen hem. Å andra sidan får hon skylla sig själv, för jag fick ju inte ta bilen i morse.

Inga kommentarer: