torsdag 10 mars 2011

Dagboksblad torsdag 10 mars 2011

En kort men intensiv dag på jobbet. Igår bestämde min chef att jag skulle gå på ett möte som han egentligen borde gå på, men inte skulle hinna. Inget höjdarmöte direkt och jag missade andra viktiga möten, men det gav mig ändå utmärkt information som jag behöver i mitt arbete att få min arbetsplats att bli lite duktigare på Risk management in product development projects. (Ja, det låter tråkgit, men det är bland det roligaste i mitt jobb.) När mötet var slut fick jag springa direkt till bussen för att åka hem. Vi skulle ha lite förfest hemma hos oss med några släktingar innan det blev dags att åka på begravning. Min svärfars bror Bror, skulle begravas. Begravningar är sällan muntra tillställningar, och denna var inget undantag. Sedan hemåt, en snabb promenad med hunden och så iväg för att informera en medvandrare om Tempel Riddare Orden. Det tog några timmar och sedan åkte jag hem. Borde jobbat lite, men det orkade jag inte, så det blev läggdags i stället. Håller på att bli förkyld.

Inga kommentarer: