tisdag 8 mars 2011

Dagboksblad tisdag 8 mars 2011

PILLA ALDRIG MED FÖRETAGETS INTERNA WEBSIDOR, om du inte vet vad du gör. Nu har jag ägnat två timmar åt att försöka återställa utseendet på vår interna websida som vi använder för ledningsgruppsmöten. Jag skulle "bara" ta bort en kolumn från dagorningstabellen. När jag hade gjort det såg dagordningen helt annorlunda ut. Inge bra kan jag säga. Websidorna är inte gjorda i en HTML-editor heller, utan i ett specialframtaget verktyg som jag definitivt inte behärskar. Men nu har jag löst det så på pass bra så jag inte tror att någon kommer märka att jag inte visste vad jag gjorde.

I övrigt har jag ägnat kvällen åt att baka hallongrottor och havrekakor inför föreningsmötet i morgon. Och så har jag talat med min kusin. Hon ska försöka köpa en lägenhet här i stan, det kan bli spännande att se hur det går.

Arbetsdagen förflöt till belåtenhet kan man säga. Möten från klockan 9 till halv 6, dock med paus för lunch.

Nu är det hög tid att sova, ety det kommer en taxijävel och hämtar mig i morgon bitt.

Inga kommentarer: