söndag 8 november 2009

Dagboksblad söndag 8 november 2009

Tidigt som attan rusade jag upp och käkade frukost. Allt för att hinna till Linköping i tid för dagens höjdpunkt, ordensmöte i STICG. Klockan 9 hämtade jag upp sekreteraren i vårt tempel, och sedan satte vi kurs på Linköping. Vi var framme i god tid, vilket var helt enligt plan, för då skulle vi hinna gå och ta en fika någonstans först, vilket vi också gjorde. Linds konditori fick duga. Sedan gick vi till templet och hade möte, och därefter bjöds det på middag. Framemot halv fem började vi vår hemresa, och några timmar senare var jag hemma. Hundpromenad var precis vad jag behövde eftersom jag suttit stilla i stort sett hela dagen, och sedan blev det te och rosenbulle. Nu tror inte jag denna dag ger som mycket mer muntrationer, så nu går jag och lägger mig! Den kommande veckan ska jag vara tillförordnad avdelningschef, då vår ordinarie chef är i Kina. Då gäller det att bestämma så mycket bra som möjligt, nu när jag har chansen.

Inga kommentarer: