måndag 9 november 2009

Dagboksblad måndag 9 november 2009

Första dagen som avdelningschef avklarad. Det gick sisådär. Jag missade ett möte som min chef hade glömt tala om för mig att jag skulle gå på. Men å andra sidan slapp jag få skit för det som han inte hade gjort till det mötet, som ju nu fick i ett mejl i stället.

Kvällen var tänkt att ägnas åt ordensmöte här ute i förorten. Men dessvärre var det för få medlemmar som kom, så det blev inget vidare möte. I stället åkte jag hem och städade. Eller snarare plockade undan. Nu blir det te och djurpolisen på animal planet

7 kommentarer:

Lena sa...

Får gratta till nya jobbet!
Har inte varit här på ett tag så jag är ju dåligt uppdaterad. Trivs du här på blogspot?
Hoppas allt är väl!
Lena aka Alma

Hundblues sa...

Åhhhh, fint besök. Så trevlig. Det "nya jobbet" är ju bara tillfälligt, men jag stortrivs. Har aldrig haft så mycket makt :-)

Trivs på Blogspot? Tja, det är ju inte samma besöksstatistik och därmed inte samma interaktion med läsarna, men tekniskt gillar jag det bättre än bloggagratis.

Allt är mycket väl, hoppas detsamma gäller för dig.

Lena sa...

Jag mår bra men har trööökigt ;)
Har flyttat till Falun för att sambons son ska kunna vara hos oss varannan vecka. Det funkar jättebra men jag har inte hittat några vänner här än. Sånt tar tid. Tur att min hobby är matlagning! Det funkar ju vart man än bor ;)
Startade en blogg på blogspot men kände mig "ensam" så jag la över den till bloggplatsen. Vi får se hur det blir.
Ha de!

Hundblues sa...

Lena om du talar om vad du har för adress till bloggen kan du i alla fall räkna med ytterligare en besökare.

Lena sa...

Det är ju inget märkvärdigt. Lägger ut mina recept på nätet. Mest för att mina barn ska ah tillgång. Jag lägger dock ner en del jobb på att det ska vara lätt att hitta med kategorier och annat:)
Det jag gör - det gör jag alltid för mycket ;)
P.S.
Har ännu inte kommit till surdegsbröd. Har hittat lite recept men inte startat. Du är en av mina förebilder!
Ja men här är den:
http://almamater.bloggplatsen.se/

Lena sa...

P.S.
Kanske har jag lite tråkig blogg nu för jag utelämnar det personliga. Har ju förmåga att kräka ut ALLT när jag väl skriver sånt! Nu är det bara mat mat mat. Det blir väl lite knorr på det oxå vad det lider men nu jobbar jag mest på med att lägga in mina recept. Klart jag blir glad om du kommer och hälsar på! Har alltid ansett dig som en solklart vettig människa med en bra portion humor!

Hundblues sa...

Kan jag göra annat än bocka får så fina ord. Jag kommer och hälsar på, lita på det.