torsdag 9 oktober 2008

Dagboksblad 9 oktober 2008

Nu börjar veckan gå mot sitt slut, vilket är bra för det har hittills varit en jobbig vecka. Jag kan ju inte direkt påstå att jag satt och sov på jobbet. Fast det var nära, men inte för att det inte hände något utan för att jag sovit för lite på nätterna och börjar bli lite trött. När jag avslutat ett möte strax efter fem insåg jag att jag lovat laga middagsmaten idag, så det blev till att rusa hemåt och börja brassa käk. För att inte kvällen skulle bli tråkig hade jag ett styrelsemöte i villaägarföreningen inbokat. Det var dock snabbt avklarat, så då kunde jag gå hem, prata lite läxor med äldsta dottern, fika lite med familjen och sedan sätta mig och jobba. Det har jag nu gjort en stund, och jag lär nog få sitta till bortemot två i natt också för att bli färdig med det som ska vara klart till i morgon.

Inga kommentarer: