tisdag 14 oktober 2008

Dagboksblad 14 oktober 2008

Tidigt som fan i morse åkte frun till Finland, så det blev jag som fick den stora äran att lämna hund på dagis. Och jag fick faktiskt den stora äran att hämta Ia också, och då aktualiserades frågan igen. Hon som äger hunddagiset frågade mig hur det gick med hundköparplanerna. Och detta bara för att vi för några månader sedan frågade hur mycket det skulle kosta att ha ytterligare en hund på dagis.

Kvällen ägnades delvis åt att uppvakta en tempelbroder som fyllde 70 år. Det var trevligt, vi åkte hem till honom och fikade och pratade i några timmar. Väl hemma tittade frun och jag på Cesar Millans program från i måndags, som vi spelade in eftersom jag inte var hemma. Och efter några timmars arbete kommer det att vara läggdags.

Inga kommentarer: