måndag 22 augusti 2011

Dagboksblad måndag 22 augusti 2011

Nu har helvetet brakat löst på jobbet på allvar. Alla är tillbaka från semestern, och det finns massor med problem att ta tag i. Och återigen räcker inte tiden till. Jag måste på något sätt hitta ett arbetssätt som gör att jag kan delegera mer och själv fokusera på de stora och övergripande frågorna. Fan vet hur det ska gå till, för jag vill inte anställa någon mer. Det handlar så vitt jag kan bedöma bara om hur jag arbetar och delegerar.

Boremot halv sex kunde jag dock ge mig av hemåt, och hemma käkade vi rester från gårdagens middag, vilket inte alls gjorde ont, för soppan är som sagt väldigt god, och sopper vinner dessutom i regel på att stå någon dag.

Dessvärre har jag varit tvungen åt att i princip arbeta hela kvällen, vilket inte känns så vansinnigt roligt, men så blev det. Nu tänker jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: