tisdag 22 februari 2011

Dagboksblad tisdag 22 februari 2011

Jag hade den stora förmånen att få lämna hunden i morse. Grattis till mig. Sedan en rätt ansträngande dag på jobbet. Vi omorganiserar, vi reviderar budgeten, vi har inga resurser att till att göra det omgivningen förväntar sig att vi ska göra, jag har ingen chef ännu, och dessutom måste jag jobba lite också. Lite olyckligt måste jag också hämta hunden, för frun skulle bli kvar länge på jobbet. Innan jag kunde åka på ordensmötet (det är ju tisdag för fanken) hade jag alltså att hämta hund, köra hem den och sedan åka mot stan. Ordensmöten är oftast avkoppling, även om jag har en del att göra. Så var det även idag. Men sent blev det, så hem kom jag inte förrän efter elva. Och då hade jag lite jobb att göra också inför morgondagen

Inga kommentarer: