fredag 18 februari 2011

Dagboksblad fredag 18 februari 2010

Kom till jobbet full av engergi. Huvudet bubblade av tankar på riskhantering och projektbudgetar. Började dagen med en MBL-förhandling, sedan ett möte med en massa projektkontorschefer, och därefter lunch. Sedan ytterligare ett kort möte med en controller, och därefter veckosamtal med några av min personal. Sedan fredagsfika, ytterligare veckosamtal, och så dags att åka hem. Då ringer HAN!! Min personal från Kalmar, och pratar bort en 40 minuter för mig. (Helt OK, han är mycket duktig på sitt jobb, och rent allmänt trevliga att prata med, men hem kom jag inte. Och så var jag tvungen att ringa en annan arbetskamrat för att prata lite. Och sedan åkte jag hem. Frun mötte mig vid busshållplatsen med bilen och så åkte vi och handlade. Hem fort som attan för att hinna äta mat före Let´s Dance. Jag skiter fullkomligt i det programmet, jag gick en sväng med hunden i stället. När Let´s Dance var slut tittade vi på På Spåret och fikade. Dessvärre somnade jag ideligen, men till slut var programmet slut, så man kan få lägga sig någon gång.

Inga kommentarer: