onsdag 16 juni 2010

Dagboksblad onsdag 16 juni 2010

Jävla piloter och strejka. Eller ska man kanske vara glad att de strejkar just idag, så att man slapp gå upp så himla tidigt. Det blev att åka till jobbet som vanligt i morse i stället. Och tur var väl det, för när jag skulle gå och lägga mig i går kväll upptäckte jag att Fyra bröllop och en begravning gick på TV. Det var inte mycket annat att göra än att titta på den filmen. Den är ju rätt bra.

Har nu fått reda på att jag slipper bestämma mig om jag vill byta jobb eller inte. Jag fick inte det jobbet jag hade sökt, och med tanke på vem som fick det var det helt rätt. Han är definitivt mer lämpad än jag.

Kvällen har ägnats åt middag, hundpromenad och bildbearbetning. Jag har fortfarande drygt 200 bilder kvar från helgens bröllop att hantera. Sånt tar tid. Men uppenbarligen har jag redan betat av drygt 400 bilder, eftersom jag tog run 600 bilder totalt bägge dagarna.

Nu torde det väl vara läggdags. Borde inte kolla vad det är på TV, för då kanske jag fastnar där idag också.

Inga kommentarer: