fredag 18 juni 2010

Dagboksblad fredag 18 juni 2010

Eftersom jag var ansvarig för fredagsfikat på jobbet idag, och inte riktigt var i form för att baka i går kväll började jag dagen med att baka en saffranskaka. Sedan drog jag till jobbet. Det kändes lite avslaget på jobbet, kanske både för att det hade varit fest igår och för att det förbannade budgetarbetet nu är avslutat. För denna gång.

När jag skulle åka hem från jobbet regnade det som fan, så jag var tvungen att jobba över lite. Tanken var att jag på kvällen skulle följa med frun till Gröna Lund och titta på Miss Lee, men det var för dåligt väder för det. I stället åkte jag till IOGT-NTO i Sollentuna och deltog i deras så här på sommaren vanliga fredagsgrillning. Sedan hemåt och i princip mecka bilder. Fika lite och mecka mer bilder. Fan jag har ju 400 bilder från gårdsfesten, fortfarande 200 bilder från förra veckans bröllop att gå igenom. Det tar sin tid. Men nu orkar jag inte längre. Jag somnar ju för fanken framför datorn.

Inga kommentarer: