måndag 14 juni 2010

Dagboksblad måndag 14 juni

Inte en allför jävlig dag på jobbet. Ett elände med budgetarbte, men faktiskt inte så mycket annat. Inte en hemskans massa möten, utan jag har fått tid att sitta vid skrivbordet och arbeta. Kvällen blev desto värre. Klockan 7 var det styrelsemöte i villaägarföreningen. Halv åtta ringer frun och meddelar och dom ringde från styrelsemötet i IOGT-NTO-föreningen där jag är ordförande, och undrade när jag skulle komma till styrelsemötet. Lysande Sickan. Jag hade lyckats dubbelboka mig. Inge bra. Turligt nog var det inget långt styrelsemöte i villaägarföreningen, så jag kunde tämligne snart bege mig till nästa styrelsemöte. Jag kom lagom till det viktigaste, fikat. Hem kom jag lite försent, för jag hade planerat at jobba en del hemma med sånt som inte blivit färdigt på jobbet, men som ska vara klart till i morgon. När jag kommer hem och ska börja jobba upptäcker jag att den lilla dosan som genererar säkerhetskoder som gör att jag kan logga in på jobbets nätverk, har jag glömt på jobbet. Utan den kan jag inte jobba. Inge bra kan jag säga. I stället får det nu bli lite arbete med bröllopsbilder. Jag har ju fortfarande några (runt 350) att gå igenom och bearbeta.

Inga kommentarer: