onsdag 28 april 2010

Dagboksblad onsdag 28 april 2010

Lyckades smita lite tidigare från jobbet, vilket var nödvändigt. Enbart hallongrottor till fikat på kvällens möte i IOGT-NTO räcker inte. Någon mer måste det vara. Därför drog jag ihop en sockerkaka och kokosdrömmar också. Sedan käkade jag middag och åkte iväg till kvällen möte. Programmet för kvällen handlade om Vladimir Vysotskij. Mycket intressant kan jag säga.

När jag kom hem var jag tvungen att arbeta lite, (så ovanligt) och nu är det läggdags

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vladimir Vysotskij gillar jag. Mycket // Suz

Hundblues sa...

Det gör jag också. Fast det visste jag inte förrän i onsdags. Klart att jag har hört honom sporadiskt tidigare, men det var först nu när jag fick en helhet och fick chans att lyssna ordentligt som jag förstod hur bra han var.