fredag 23 april 2010

Dagboksblad fredag 23 april 2010

Veckans sista arbetsdag, och återigen har någon idiot kallat mig till ett möte mellan tre och fem. Mellan tre och fem!! PÅ EN FREDAG!! Jag vägrade. Dessutom var det inte görligt. Planen för helgen var att åka till Österbybruk och delta i MHF Campingklubbs vårträff. Och att då ha möte till klockan fem funkar inte. Då hade vi inte kommit fram förrän bortemot halv 10. Nu kom vi iväg halv sex, och det var OK. Vi var framme runt 7. Ställde upp vagnen där vi brukar stå, och så lagade vi middag. Därefter gick jag och umgicks med de andra klubbisterna medan fru och yngsta dotter tittade på Talang 2010. När jag umgåtts klart gick jag tillbaka och så fikade vi och tittade på inspelningen av Så ska det låta. Lite meckande att bädda när vi nu var tre var det. Men det gick bra, och nu ska vi sova.

Inga kommentarer: